fbpx

Reklama za kwotę 150 PLN wygenerowała zamówienia na 9000 PLN

Reklama za kwotę 150 PLN wygenerowała zamówienia na 9000 PLN

We wrześniu 2018 roku miałem przyjemność wspólpracować z DJ-em & Wodzirejem weselnym, dla którego przygotowałem i zoptymalizowałem kampanię reklamową na Facebook-u. Jej celem, było dotarcie do potencjalnych klientów, a następnie skłonienie ich do kontaktu w celu zaprezentowania oferty.

Dobór grupy odbiorców

Na facebooku mamy ogromne możliwości targetowania grupy odbiorców. W tym konkretnym przypadku sprawdziła się grupa która składała się z osób:

  • zaręczonych w ostatnim czasie
  • interesującymi się przyjęciem weselnym, suknią ślubną i wszystkim co związane z organizacją ślubu i przyjęcia weselnego

Zawężanie grup odbiorców

Na facebooku istnieje bardzo ważna opcja, którą użyłem podczas precyzowania grupy odbiorców. Mianowicie chodzi o możliwość „zawężania” które finalnie wyglądało tak:

reklama facebook dj na wesele marketing

Wykluczenia w grupie odbiorców

Na facebooku możemy nie tylko zawężać grupy odbiorców, ale także wykluczać osoby o pewnych zainteresowaniach lub zachowaniach. Do niedawna była opcja wykluczenia osób będących w związku małżeńskim. Obecnie ta funkcja nie jest już dostępna. Nie oznacza to jednak, że pole „Wykluczenia” pozostawiłem puste.

DJ na Wesele to nie zespół, w moim przypadku takie wykluczenie było cenne. Można by jeszcze dodać „ADMINISTRATORZY STRON NA FACEBOOKU” by wykluczyć wyświetlanie się reklamy konkurencji, a także innych jeszcze bardziej precyzujących grupę odbiorców.

Finalnie, wyłuskana grupa odbiorców wynosiła: 23 000 osób.

Reklama była również zawężona na obszar działania (miejscowości) wskazane przez klienta.

Kreacja reklamowa

Kolejnym krokiem, było przygotowanie kreacji reklamowej która składała się z pojedynczego postu, zawierającego takie informacje jak:

  • rodzaj oferowanych usług
  • link do strony z rzetelnymi opiniamii na temat dj-a (recenzje facebook)
  • przycisk Call to action
  • grafika reklamowa prezentująca DJ-a

Na życzenie klienta, nie mogłem zaprezentować tej kreacji w niniejszym wpisie.

WYNIKI – Fascynująco – satysfakcjonujące 🙂

W rezultacie prowadzonych działań, klient podpisał z klientami umowy na wykonanie usługi prowadzenia wesela na łączną kwotę 9000 zł.

Koszt poniesiony w związku z reklamą na wyniósł: 156,72 pln

5940% ZWROTU Z PONIESIONYCH KOSZTÓW

Doprecyzowując wyniki reklamowe:

  • reklamę zobaczyło 5056 osób
  • ilość wyświetleń wyniosła 18 856
  • koszt pojedyńczego zapytania poprzez messengera wyniósł 6,53 PLN
  • 24 osoby postanowiły się skontaktować
  • część z nich podpisała umowę dając zwrot z inwestycji 5940%

Jeżeli poszukujesz osoby, która pomoże ustawić twoje reklamy na Facebooku, tak aby przynosiły pozytywne korzyści – zapraszam do kontaktu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *