Reklama nie jest wyświetlana, ponieważ zawiera fałszywe informacje.

Reklama nie jest wyświetlana, ponieważ zawiera fałszywe informacje.

Reklama nie jest wyświetlana, ponieważ zawiera fałszywe, wprowadzające w błąd lub zawodnicze twierdzenia.

Informacje muszą być zrozumiałe dla każdego (np. treść “Schudnij 5 kg w tydzień” jest niedozwolona, ponieważ informacja nie w każdym przypadku może okazać się prawdziwa. Reklamy powinny czytelnie i dokładnie prezentować reklamowane produkty lub usługi, ponieważ to zapewnia ich pozytywny odbiór. Więcej informacji i przykładów znajdziesz w Zasadach zamieszczania reklam.

 

perfect body by patrycja winiarska4

 

Co dalej?. Unikaj używania obrazów lub tekstów, które zawierają przsadzone lub niezweryfikowane twierdzenia, a wyraźnie skupiaj się na oferowanych produktach lub usługach.

 

Jakiś czas temu zgłosiła się do mnie Pani Patrycja mająca problem z uruchomieniem kampanii reklamowej na Facebook-u. Problemem była treść, którą system reklamowy odrzucał. Mimo wielu edycji, cały czas fb nie chciał reklam zatwierdzić, ponieważ obiecywały One coś, a nie powinny. Zobaczcie jak wyglądały te kreacje:

 

perfect body by patrycja winiarska

 

 

perfect body by patrycja winiarska2

 

 

perfect body by patrycja winiarska3

 

Reklama nie jest wyświetlana, ponieważ zawiera fałszywe informacje.

Facebook jasno informuje aby nie obiecywać oraz twierdzić że coś bęzie miało miejsce, lub się wydarzy, bo w rzeczywistości może tak się nie stać z wielu powodów. Dlatego reklamy nie zostały zatwierdzone.

Spójrzmy teraz na treści i przeanalizujmy, co jest z nimi nie tak:

Trening siłowy poprawi jędrność Twojego ciała, pośladki nabiorą kształtów, poprawi się wcięcie w talii a ramiona będą szczupłe. – Niedozwolone przez FB obietnice. Nie każdej osobie może się udać, uzyskać opisywane wyniki.

Wzmocnisz kręgosłup, podkręcisz metabolizm, stracisz tkankę tłuszczową co będzie skutkowało super apetyczną i wysportowaną sylwetką. – Jak wyżej. Obietnice bez pokrycia. Dawanie nadziei.

Co będzie skutkowało apetyczną i wysportowaną sylwetką – Jeżeli na treningu pojawi się Pani o wadze 100+ kg, to nawet jeżeli zrzuci 15 kg, to może wciąż nie wyglądać apetycznie i bosko.

100 procent wykorzystanej godziny – Zapewnianie w liczbach również nie jest dobrze odbierane przez Facebooka. Różnego typu sytuacje mogą spowodować, że jednak nie uda się wykorzystać w pełni zapewnianych minut.

 

Tworząc tego typu kampanie reklamowe należy pamiętać, aby opisywały one nasze usługi, a nie próbowały zagwarantować i obiecać wyniki czy dobre działanie usług i produktów. Po wyeliminowaniu powyższych błędów kampania zostaje zatwierdzona.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *