fbpx

Remarketing FB na użytkowników wybranego adresu URL

Remarketing FB na użytkowników wybranego adresu URL

Cześć!. W dzisiejszym kejsie, chciałbym pokazać Ci jak ustawiam kampanię remarketingową dla wybranej zakładki na mojej stronie Internetowej. Po co to robię?. Otóż, zależy mi na wyświetleniu komunikatu do osób, które w ostatnich 30 dniach wyświetliły stronę z moją ofertą. Chcę upewnić te osoby, że jest to dobra oferta. To co, zaczynamy nie?.

Stwórz grupę niestandardowych odbiorców w Bibliotece Zasobów

Logujemy się do „Menadżer reklam” na facebooku i przechodzimy do zakładki „Grupy Odbiorców„. Jeżeli nie wiesz jak się tam dostać, spójrz na poniższe screeny.

kampania remarketingowa w menadżerze reklam facebook
grupy odbiorców facebook poradnik

W kolejnym kroku wybieramy przycisk „Utwórz grupę odbiorców” a z listy wybieramy „Grupy niestandardowych odbiorców„.

grupy niestandardowych odbiorców facebook

Wybieramy „Ruch w witrynie internetowej

Ruch w witrynie internetowej remarketing facebook

Teraz w okienku które nam wyskoczy, zamieniamy „Wszystkie osoby odwiedzające witrynę” na „Osoby, które odwiedziły konkretne strony internetowe„, co pozwoli nam dotrzeć do tych osób które przeglądały ofertę, do której zamierzam się odnieść kampanią remarketingową.

utwórz niestandardową grupę odbiorców facebook

Wpisujemy adres URL zakładki.

Jeżeli twoja strona nie do końca ma zrobione dobrze SSL, możesz dodać adres w dwóch wersjach. Pamiętaj również o ważnych opcjach dodatkowych, takich jak „Zawęź dodatkowo wg„, i tu do wyboru „Częstotliwość” oraz „Urządzenie„. Możesz określić np. aby reklama wyświetlała się osobom które twoją zakladkę URL z ofertą widziały 3 razy w ciągu ostatnich 30 dni. To będzie prawdopodobnie dużo bardziej atrakcyjny „potencjalny klient„. Możesz również wybrać urządzenie, dla tej grupy niestandardowych odbiorców.

zawęź dodatkowo wg częstotliwość urządzenei facebook ads

Nazwij swoją grupę odbiorców i kliknij w przycisk „Utwórz grupę odbiorców„.

Udało się. Grupa niestandardowych odbiorców, użytkowników którzy byli na konkretnej zakładce na mojej i Twojej stronie, została utworzona. Teraz w procesie tworzenia reklamy, na etapie doboru grupy odbiorców („Odbiorcy„)musisz wybrać utworzoną grupę.

wybór grupy niestandardowych odbiorców w tworzeniu reklam facebook

To wszystko. Mam nadzieję że artykuł był dla ciebie cenną dawką wiedzy dotyczącej podstaw remarketingu na facebook’u.

Jeżeli masz problem, zajrzyj na moje forum, i napisz czego dotyczy, chętnie pomogę.

Pozdrawiam Cię!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *