Wraz z nadejściem nowego roku, lokale organizują imprezy karnawałowe, ale nie tylko one. W szkołach, przedszkolach i żłobkach organizowane są bale karnawałowe przebierańców. To ważny okres dla firma które w swojej ofercie mają wynajem przebrań / kostiumów dla dzieci. W dzisiejszym wpisie, zaprezentuję Wam przykład kampanii, która tanim kosztem pozwoli na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, przy użyciu platform takich jak: Facebook, Instagram, Messenger czy Network Audience.
Tak się składa, że właśnie uruchomiłem jedną z takich kampanii dla lokalnie działającej firmy mojego znajomego. Jest to Komis Dziecięcy FILUŚ.
Na samym początku, ustaliliśmy najważniejsze kwestie, a są to:
- Lokalizacja: do 20 km od Kluczborka, tak aby reklama obejmowała również lokalne Wsie
- Reklama skierowana jest wyłącznie do matek, w wieku od 18 do 45 lat, mających dzieci w wieku od 2 do 10 lat
- Post reklamowy wyświetli się pojedynczemu użytkownikowi do 5 razy w ciągu 7 dni.
- Głównym celem reklamowym jest: Zasięg z naciskiem na zapamiętanie reklamy.
Sama kreacja reklamowa, zawiera informacje zaprezentowane jako prosty przekaz, im szybciej dotrzesz do Nas, tym większy wybór strojów będziesz mieć. Do tego, dodano również adres lokalu. Całość uzupełnia kolaż zdjęć przebrań wykonanych na tle fotograficznym.
Spis treści
Wyniki kampanii reklamowej:
Reklama uruchomiona była od 8 do 15 stycznia 2019 roku i dotarła do 2541 osób, które przynajmniej raz ją zobaczyli. Wynik ten osiągnięty został minimalnym budżetem bo zaledwie 30,90 zł.
Jak widać budżet przewidziany na tę kampanię wynosił 100,00 zł jednak nie został w pełni wykorzystany, ponieważ nie było takiej potrzeby.