Pomysł na kampanię promującą sprzedaż prezentów urodzinowych.

Pomysł na kampanię promującą sprzedaż prezentów urodzinowych.

Cześć i czołem. Dzisiaj chciałbym zaprezentować Tobie fajną, i myślę że skuteczną drogę do sprzedaży prezentów urodzinowych.

Twoja druga połówka, mama lub przyjaciel mają niebawem urodziny ?. Na facebooku, taką informację każdy może wykorzystać w celach marketingowych. Właśnie dlatego, czasami możesz widzieć reklamy, które nie do końca są dla Ciebie interesujące. To za sprawą zbliżających się urodzin bliskiej ci osoby. Jako że moim zboczeniem jest klikanie w opcję „Dlaczego to widzę?„, postanowiłem napisać ten artykuł, w momencie gdy sam taka reklamę otrzymałem. Oto jej podstawowy target, a następnie sposób w jaki został wybrany.

Jak zrobić taką samą reklamę?

Wystarczy na etapie budowy grupy odbiorców w Managerze Reklam, dodać odpowiedni target z danych dotyczących Demografii.

W szczegółowych opcjach targetowania wpisz „Bliscy ” a po chwili zobaczysz listę propozycji, między innymi będą to:

  • Bliscy znajomi kobiet mających urodziny za 7-30 dni
  • Bliscy znajomi mężczyzn mających urodziny za 0-7 dni
  • Bliscy znajomi osób, które będą obchodzić urodziny w ciągu miesiąca
  • Bliscy znajomi osób, które będą obchodzić urodziny w ciągu tygodnia
Pomysł na kampanię promującą sprzedaż prezentów urodzinowych.
Pomysł na kampanię promującą sprzedaż prezentów urodzinowych.

Idealny target dla branży specjalizującej się w sprzedaży prezentów.

Powyższy target jest idealny dla firm zajmujących się sprzedażą wyjątkowych i unikalnych prezentów, oraz standardowych takich jak:

  • gadżety z nadrukiem
  • odzież
  • bilety na wydarzenia
  • karnety do spa
  • itp.

I to by było na tyle. Dzisiaj krótko i na temat.

Pozdrawiam Cię!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.