Wzrost widoczności marki o ponad 250% w 12 miesięcy – Case Study

eci wzrost

Od ponad roku mam przyjemność wspólpracować z firmą PRI, która jest profesjonalnym dostawcą urządzeń i maszyn dla sektorów transportu, przemysłu i budownictwa. W ofercie firmy znajdują się między innymi:

  • Drabiny i rusztowania
  • Maszyny CNC
  • Konstrukcje z aluminium i stali na zamowienie
  • Narzędzia i sprzęt warsztatowy
  • Narzęzie i sprzęt budowlany
  • Wciągarki i wciągniki
  • Wózki transportowe
  • Podnosniki osobowe

… łącznie jakieś 3000 produktów, z tego duża część “pod zapytanie”. Nasza współpraca, prócz działań reklamowych w systemie Google Ads (które są tylko ich częścią), skupia się głównie na zwiększeniu organicznie widoczności strony w wyszukiwarce Google.

Głównym oczekiwaniem klienta, był wzrost widoczności serwisu wynoszący minium 150% w skali roku, co udało się uzyskać wyjątkowo sprawnie.

Niniejszy raport dotyczy okresu od 4 grudnia 2018 do 4 grudnia 2019. W tym czasie udało się zwiększyć widocznośc serwisu o ponad 250%, o czym świadczą poniższe zrzuty ekranu z Google Search Console:

W tym czasie zwiększyła się również liczba użytkowników na stronie, w kluczowych dla firmy miesiącach działalności (sezonowość) o ponad 100%.

Jakie działania zostały wykonane?

  • Poprawione zostały nagłówki i opisy dla najważniejszych kategorii produkowych
  • Poprawione zostały nagłówki H1,H2,H3,H4 w produktach
  • Poprawiona została wybrana część tesktów, zgodnie z powszechnymi standardami dotyczącymi pozycjonowania
  • Stworzono około dwudziestu artykułów eksperckich, odpowiadających na pytania potencjalnych klientów
  • Wykonano Linkbuilding
  • Poprawiono szybkość ładowania się strony

Jeżeli szukasz firmy, która zwiększy widoczność Twojej strony w internecie, i zajmie się jej pozycjonowaniem na wybrane frazy kluczowe, napisz do mnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *